Groepslessen

Cycling/Spinning

De Cycling is een intensieve indoorfietstraining. Spinning is goed voor de vet- en koolhydraatverbranding, verbeterd je uithoudingsvermogen en zuurstofopnamen. De fietstrainingen zijn geschikt voor iedereen en makkelijk aan te passen op jouw niveau.

Trainers: Wilbert Veen, Roelien Benedictus, Anita Nieuwenhuis
Duur: 60 min
star_ratestar_ratestar_rate

Yoga

Het is een gemiddeld zware yogales waarbij we zowel staande als zittende asana’s (houdingen) doen, we werken met inspanning en ontspanning. Het begint rustig gevolgd door een stukje flow wat iets meer van je vergt. De les eindigt met savasana (liggen en tot rust komen), het is handig een vest en sokken mee te nemen.

Trainers: Mandy Wildeman
Duur: 60 min
star_ratestar_ratestar_rate

YinYoga

Een rustige yogavorm waarbij de nadruk gelegd wordt op het verlengen van spieren en loslaten van stress. Het voordeel van deze soort yoga is dat het de gewrichten smeert en het bindweefsel soepeler maakt. Tevens wordt je er rustiger van in je hoofd. Het is handig een warm vest en sokken mee te nemen, eventueel een dekentje.

Trainers:
Duur: 60 min
star_rate

Yogalates

Yogalates is een mengeling van yoga en pilates. Hierbij wordt gewerkt aan flexibiliteit en kracht, tijdens de les is er veel aandacht voor buik-, rug en beenspieren. Ook werken wij tijdens de les aan het controleren van je ademhaling. Dit vermindert stress en geeft rust.

Trainers: Aylin Buik
Duur: 60 min
star_ratestar_ratestar_rate

Shape

Shape is een les waarbij alle spiergroepen getraind worden, conditie en kracht gecombineerd is de manier om fit te worden en te blijven. Tijdens deze les trainen wij op een opzwepende muziek.

Trainers: Aylin Buik
Duur: 60 min
star_ratestar_ratestar_rate

Balance Yoga

Balance is een mengeling van yoga, pilates en Tai Chi op muziek. Elke drie maanden is er een nieuwe release waarbij de muziek veranderd. Het bestaat uit 10 nummers en eindigt altijd met een relaxatie. Het is fysiek pittiger dan gewone yoga en zeker een aanrader als je de combinatie yoga en fitness leuk vindt. Dikke sokken is aan te raden.

Trainers: Aylin Buik
Duur: 60 min
star_ratestar_ratestar_rate

Pump

Bij Pump wordt er gebruik gemaakt van gewichten o.a. dummbells, halterstangen en schijven, de bewegingen zijn op muziek. Op elk nummer wordt een andere spiergroep behandeld, aan het eind van de les is je hele lichaam getraind. Het aanhouden en volgen van deze les resulteert in een krachtig, fit en goed gevormd lichaam.

Trainers: Aylin Buik
Duur: 60 min
star_ratestar_ratestar_rate

Hiit Strenght

Hiit staat voor high intensity interval training. Dit is een training waarin lage intensiteit wordt afgewisseld met korte periodes van hoge intensiteit. Houd je er van om je 110% in te zetten tijdens de training. Je badend in het zweet te werken en bijna kruipend naar huis te moeten? Dan is hiit wat voor jou!

Trainers: Anita Nieuwenhuis
Duur: 60 min
star_ratestar_ratestar_ratestar_rate

Bodymix

Een combinatie van functionele krachttraining met conditie, body mix start met full-body oefeningen in de zaal, gevolgd door een cycling fietstraining.

Trainers: Anita Nieuwenhuis
Duur: 60 min
star_ratestar_ratestar_ratestar_rate

X-CORE

X-CORE is een Full-body les waarbij wij zowel aan spierversterking als conditie werken. Door het bewegen van het grit in de buis krijgen de spieren een extra impuls. Je traint in deze les de buik, rug, benen en armen. 

Trainers: Sjoeke Zuijdendorp
Duur: 60 min
star_ratestar_ratestar_rate

Kinderfitness

Tijdens de les maken wij gebruik van oefeningen die uitstekend geschikt zijn voor kinderen (vanaf 11 jaar). Denk aan trainen met eigen lichaamsgewicht, elastieken, TRX touwen, Bosu ballen, Balance ballen, speedladders en verschillende grondoefeningen. We trainen coördinatie, lenigheid, uithoudingsvermogen, snelheid en kracht. 

Trainers: Eduard Bron
Duur: 60
star_ratestar_rate

Wilt u meer informatie over wat de groepslessen precies inhouden? Stel je vraag via ons contactformulier of kom langs op onze locatie.